Recenzii ale clienților

Comentarii pozitive
Maria Popescu
18/01/2024
Achizitie Verificata
"O Călătorie Culinară Captivantă"
Comentarii
Am fost absolut fascinată de "Aromele Mediteranei"! Cartea aceasta nu este doar un ghid culinar, ci o adevărată călătorie culturală. Am apreciat în mod special poveștile personale și contextul istoric care acompaniază fiecare rețetă. Este ca și cum ai avea un prieten care îți povestește secretele bucătăriilor franțuzească, italiană și spaniolă. O lectură obligatorie pentru orice gurmand!
Sortati dupa:
Cu Fotografie
Maria Popescu
Maria Popescu
Achizitie Verificata
18/01/2024
"O Călătorie Culinară Captivantă"
Comentarii
A fost utilă această recenzie?
12 12
Andrei Ionescu
Andrei Ionescu
Achizitie Verificata
09/01/2024
"Mai Mult Decât Rețete - O Aventură Gastronomică Autentică"
Comentarii
"Aromele Mediteranei" mi-a depășit toate așteptările. Fiecare pagină este o descoperire, iar modul în care autorul a reușit să combine istoria, cultura și rețetele tradiționale este pur și simplu remarcabil. Am încercat deja câteva dintre rețete și au fost o revelație! Fotografiile sunt de asemenea uimitoare - te fac să simți aproape mirosul și gustul mâncării.
A fost utilă această recenzie?
8 7
Ioana Vasilescu